S på sociala medier

Socialdemokraterna har en omfattande närvaro i olika sociala medier. Här beskriver vi var du kan hitta oss på olika delar av Internet.

Socialdemokratiska bloggar

Socialdemokraterna har ett mycket stort bloggnätverk, Netroots. Mer om hur de arbetar hittar du på Netroots egen webbplats.

Socialdemokraterna på Facebook

På Facebook kan du hitta både en fansida för Mona Sahlin, och en för Socialdemokraterna. På dessa fansidor kan du hitta uppdaterad information om kampanjen och Mona Sahlin. På Facebook kan du också hitta en rad av våra olika företrädare, partidistrikt och arbetarkommuner.  Enklast hittar du dem genom att söka på Facebook alternativt följa dessa länkar: Mona Sahlin på facebook och Socialdemokraterna på facebook.

Socialdemokraterna på Twitter

På Twitter kan du hitta en rad av våra företrädare. En lista över twittrande riksdagsledamöter finns på socialdemokraternas officiella twitterkonto,  @socialdemokrat. På den twitterkontot kan du också kontakta oss. Mona Sahlin finns på också twitter, men där visas bara en kopia på hennes uppdateringar från Facebook.

Socialdemokraterna på Flickr

Varje vecka lägger vi upp ett stort antal bilder på Flickr. Bilderna får användas fritt om man anger fotografens namn (dock ej i kommersiellt syfte).

Socialdemokraterna på YouTube

vår kanal på Youtube hittar du vår rörliga bild. På konto lägger vi kontinuerligt upp nya klipp om såväl politiken som valrörelsen.

Socialdemokraterna på Slideshare

Olika Power Point-presentationer lägger vi ut på Slideshare.

• dela på facebook
  • dela på twitter