Välkommen till nya webben

Välkommen till socialdemokraterna.se. Vi har bytt utseende och vi lanserar nya sätt att engagera sig politiskt via webben. Konceptet är enkelt – vi erbjuder dig att hjälpa till i valarbetet. Alla som vill hjälpa till ska enkelt kunna göra det.

Du behöver inte vara medlem. Du kan vara engagerad i en viss fråga eller vilja göra en punktinsats för att förändra och utveckla Sverige. Alla som stödjer våra grundläggande idéer om frihet genom jämlikhet och fler jobb är välkomna i Mitt S.

Vi kopplar ihop gamla traditionella folkrörelsemetoder med de nya verktygen som vi har via Internet. Så kan vi skapa fler gemensamma möten. Fler kan vara med och påverka. 4300  personer är redan med och har öppnat egna konton i Mitt S. Under EU-valrörelsen skapades tusentals Events och spreds med hjälp av google-maps och Mitt S. Och vårt bloggnätverk Netroots är en knytpunkt för 400 progressiva opinionsbildare i hela Sverige.

Nu går vi vidare och utvecklar Mitt S. Nu kan du starta en insamling i Mitt S. Vi gör det enkelt att vara med och samla in pengar. Vi vet att inte bara stora summor räknas. Många små insamlingar, många små gåvor kommer att ha stor betydelse för vår möjlighet att vinna valet nästa år.

Vi kommer att använda pengarna för att möta fler väljare i valrörelsen nästa år, för att övertyga fler om att Sverige ska vara möjligheternas land - och inte bara för några. Att ett Sverige som investerar i bredden, snabbare når toppen. Att ett jämlikt Sverige är ett framgångsrecept.

Vi vill bli fler som sprider vårt budskap. Därför öppnar vi en supportershop där vi säljer knappar, pins och muggar bland annat. Helt nytt är att du kan skapa digitala knappar och använda alla nya sociala medier. Vi bjuder in alla att vara med – att vara kreativa och formulera budskap.

Hör gärna av er med synpunkter på socialdemokraterna.se

Skicka en e-post

• dela på facebook