S-kvinnor i Karlstad inbjuder till medlemsmöte/årsmöte 2016

Torsdagen den 11 februari 2016

Tid:     Kl 18.00 och vi beräknar att vara klara vid 20-tiden.

Lokal: RSMH.s lokaler, Kårgränd 4 (Gamla Klaraborg)

Tema: Årsmötesförhandlingar

Vi skall välja styrelse, godkänna verksamhetsberättelsen och besluta om verksamhetsplanen för 2016. (årsmöteshandlingar bifogas)

Vi kommer att få besök av Ingrid Magnusson, som är barnbarn til Alma Norsell. Alma var den som tog initiativ till att starta kvinnoklubben 1915. Tänk vilken modig och framsynt kvinna Alma var -  och denna gång får vi alltså besök av ett hennes barnbarn, som skall berätta minnen av Alma. Missa inte detta tillfälle!

Vi kommer att bjuda dig på någon form av fika och för att vi skall kunna beräkna förtäringen, så är tacksamma om du hör av dig och meddelar om du kommer endera på tel 070 252 97 88 eller via mejl christina@wahrolin.com. Men du kan meddela via facebook också.  Kan du vara bussig och meddela senast den 5 februari så är det bra.

Ta gärna med en väninna som kan vara med och lyssna på våra politiska samtal och kanske kan hon bestämma sig för att bli medlem….

Ni som har Facebook kan kolla på vår facebooksida, S-kvinnor Karlstad, där vi lägger ut aktuell information.

Varmt välkommen!

S-kvinnor i Karlstad

Här kan du läda Förslag ocu utkast till verksamhetsplan

Här kan du läsa Verksamhetsberättelsen