S-kvinnor i Karlstad inbjuder till mingelkväll

Tisdagen den 10 juni kl 18.00 – eller när den tid det passar dig -  träffs vi på Bishops Arms, Kungsgatan 22.

Vi träffs och minglar – beställer vad vi vill äta och dricka och var och en betalar själv. Vi utbyter politiska, feministiska tankar och annat smått och gått inför sommaren  - skrattar och har trevligt.

Två kvinnor med makt tillika s-kvinnor kommer att vara med oss en stund under kvällen. Kl 18.00 kommer Linda Larsson och under kvällen kommer även Susanne Kielba att vara med oss en stund.

Missa inte denna ljuvliga kväll! Bjud gärna med någon väninna som vill komma och vara med bland oss i vårt fortsatta politiska arbete inför valet 14 september.

Persmässa - Tisdagen den 5 augusti från ca kl 11.00 och framåt så kommer vi att kunna ha ett info-bord utanför affären Hildurs.  Vi behöver nu hjälp av er att finnas vid info-bordet för att dela ut material inför valet, prata med Pers-mässbesökarna. Anna-Lena – ägare till Hildurs – har en del gamla kvinnokläder som vi kan använda.  Styrelsen önskar nu att vi alla kan hjälpas åt att bemanna vårt lilla informationsbord den 5 augusti. Ring Christina – 61 43 36 eller 070 252 97 88 eller mejla christina@wahrolin.com eller varför inte gå in på Hildurs och prata med Anna-Lena. Avsätter ni en timma var –så klarar vi hela dagen.

Vi påminner återigen om onsdagen den 20 augusti kl 18.00– s-kvinnors valupptakt i Konstfrämjandets lokaler – Åttkanten.

Välkomna!

Sidan uppdaterades senast: 2014-06-03 17:31