Bloggar och länkar till s-media

Anna-Lena Hogerud är regionråd med ansvar för sjukvården i Skåne. 2010-2014 var hon oppositionsråd i Lund.

Bo Bernhardsson. Bo var den siste politiska chefredaktören för tidningen Arbetet. Han har också varit chefredaktör för partiets idépolitiska tidskrift Tiden. Han har också varit riksdagsman för Socialdemokraterna i Lund  fram till valet 2014.

Morgan Johansson. Morgan är riksdagsman från Lund som har var varit både socialförsäkringsminister i Göran Perssons regering och ordförande i riksdagens justitieutskott.

Ali Ismails blogg. Ali Ismail är företagare inom läkemedelsindustrin med engagemang inom olika politiska intressefrågor, men fokuserar gärna på näringsliv och innovation. Han är idag internationell ansvarig inom Lunds arbetarekommun och sitter i styrelsen för Lunds kommuns Fastighetsbolag. Han sitter även i den Skånska distriktsstyrelsen.

Dagens Arena, ledare. Här hittar du många av de vassaste s-pennorna, bl a Helle Klein, Björn Elmbrandt, Johanna Palmström, Eric Sundström och Per Wirtén

Sidan uppdaterades senast: 2014-10-01 15:45