Röda akademin

Nu laddar vi för att göra en bra politik och forma framtiden. Vi träffas för att bilda oss, diskutera, vässa argumenten och ha en trevlig samvaro.

Vi träffas den 6 januari kl. 09.45 på Ädelfors folkhögskola för kaffe och en smörgås. Helgen innehåller sedan inslag från nationell politik och workshops som vi hoppas du kan ha nytta av. Vi kommer att arbeta i föreläsningsform och seminarier. På fredags kvällen är det middag med trevlig och rolig underhållning. Söndag avslutning med lunch 13.30.

Medverkande: Thomas Eneroth, Studier och aktuell politik, Philip Botström, SSU:s prioriteringar, Jesper Eneroth, Kyrkopolitik, Helene Petersson, Aktuellt i riksdagen, Lars Holmstrand, Linneuniversitetet, Sara Karlsson, Aktuellt i riksdagen.

Program: Detaljerat program ser du på partidistriktets hemsida när vi har alla tider och medverkande komplett.

Barnaktiviteter: I år har vi ett organiserat samarbete med Unga Örnar. De anordnar barnaktiviter under helgen.

Kostnad: 250 kronor inklusive mat och logi (400 kronor om du vill ha ett enkelrum).

Anmälan snarast. Det är ett begränast antal platser - så först till kvarn! Vid frågor kontakta Pelle Nordin på 070-525 71 09 eller pellenordin@yahoo.se

Anmäl dig via denna länk!

Sidan uppdaterades senast: 2016-10-10 10:58