Kom och jobba med oss!

Vill du vara med i vårt team och jobba för valseger 2018 i Huddinge? S-kansliet i Huddinge söker en politisk sekreterare. Vi vill vässa vår opinionsbildning, vårt kampanjarbete, vår politikutveckling och vår kommunikation med Huddingeborna och hoppas att du har drivet, kunskaperna och erfarenheterna som vi behöver!

I arbetsuppgifterna ingår bland annat att hjälpa våra förtroendevalda och kommunalråd i det dagliga politiska arbetet. Opinionsbildning, kampanj och kommunikationsarbete är viktiga inslag för att nå ut till så många som möjligt med vår politik och med våra företrädare. I arbetsuppgifterna ingår internt utvecklingsarbete och att bistå partiet lokalt och våra områdesföreningar med stöd i kampanjarbetet. Administrativt stöd ingår i tjänsten.

Du kommer att ha Huddinge kommun som arbetsgivare och vår gruppledare som närmaste arbetsledare i det dagliga arbetet. Dina kollegor i teamet är två kommunalråd och en politisk sekreterare.

Tjänsten omfattar 95 procent av en heltid. Vi vill att du tillträder så snart som möjligt och tjänsten löper till den 31/12 2018. Oreglerad arbetstid.

Du delar självklart våra socialdemokratiska värderingar. Vi ser gärna att du har utbildning eller erfarenhet inom kommunikation och layout.

Ansökningar hanteras löpande, men vi behöver din ansökan senast den 18 september. Välkommen att skicka in din ansökan genom att fylla i formuläret Här!

Sidan uppdaterades senast: 2016-08-30 12:59
Taggar: