Valupptakt för valseger 2010!

Välkommen till en inspirationsdag för vårt arbete de kommande fyra åren. Vi kommer att träffas för att diskutera hur vi bedriver en konstruktiv opposition både i kommunen och riksdagen, men också hur vi utvecklar Örebro läns landsting på bästa sätt.

Under dagen kommer vi få diskutera både vår och högerns politik. Ett mer utförligt schema kommer senare.

Boka in 10 februari klockan 10.00-15.00 på City konferenscenter (SCB, Klostergatan 23). Under dagen bjuder vi på matig macka med dryck som lunch.

Det finns 200 platser och principen är först till kvarn! Anmäl dig till Elsa Olsson på 019-16 71 10 eller info@orebro.sap.se.
Senast 2 februari vill vi ha din anmälan.

Väl mött!

Roger Rådström
Ordförande Socialdemokraterna i Örebro

Ps. Glöm inte att alla medlemmar kan påverka vår politik på socialdemokraternas representantskapsmöten. I vår kan du delta 12 mars klockan 18.30-21.00 som också är årsmöte 18.30-21.00. Mötet därefter är 23 april 18.30-21.00. Plats är ännu inte klart men det kommer att finnas mer information på www.ettorebroforalla.se eller ring till Elsa Olsson på 019-16 71 10. Ds.

2007-01-10 10:54

TopGallery