Familjedag på Norrgårdvägen

Lördagen den 21 augusti hade vi familjedag på Norrgårdsvägen. Vi grillade korv, SSU hade roliga spel bland annat ett väldigt stort plockepin att pröva. Vi pratade om huvudfrågorna i årets val, och vi hade en fin dag med en hel del samtal med boende på Norrgårdsvägen. Det blev en lyckad dag i den stekheta sommarvärmen.

Medverkande var Ardala Shekarabi, kandidat till riksdagen, Ann-Christin Furustrand kommunalrådskandidat, Björn Sundman opositionsråd samt Monica Lindgren kandidat till landstinget.

Björn Sundman och Ann-Christin Furustrand samtalade om valets viktigaste frågor och gav sin argument till väljarna för att lägga en röst på socialdemokraterna.

Ardaland Sheckarabi, riksdagskandidat pratade om möjligheternas Sverige och om det förslag som den borgerliga regeringen genomfört som gjort Sverige kallare.

Från vänster Birgitta Agervi ( nednaför hunden Kajsa), Gertrud Hillgren, Reynoldh Furustrand, Bror Segerlund och Anita Håkansson

Carlos Nunez och Jusé Riquelme

Sidan uppdaterades senast: 2010-08-16 13:46