Ett par rader i all hast….

Våren har gjort sitt insteg med stora språng. Plötsligt räcker den redan knappt tilltagna tiden inte till för hälften av allt som man känner att man vill och måste göra…Jag hoppas dock att ni tar er tid att läsa detta utskick och att också ta er tid att komma till Näsudden den 16:e. Innan dess hoppas jag att ni gjort två saker:

1. Skickat en nominering till valberedningen med namnförslag på en ny valledare efter Reynoldh Furustrand

2. Röstat på våra kandidater till partikongressen. Ju fler som röstar från vår arbetarekommun desto större blir möjligheten för dem att få möjlighet att göra Österåkers röst hörd i det ”stora” partiet…Ni

kan använda de utsända svarskuverten (framme senast den 12 maj) eller komma personligen i morgon 5 maj 17.00-19.00 eller på fredag 8 maj 16.00-18.00 för röstning.

I det här utskicket hittar ni:

Kallelse till Näsudden den 16 maj, seminarium samt medlemsmöte

Anmaning om nominering

Information om aktiviteter under våren fram till EU-valet med upprop från vår grupp som arbetar med valrörelsen om hjälp för att genomföra. Kontakta någon av de angivna och var med att göra skillnad!!!

Dessutom kommer här en information om vår expedition:

AK:s expedition håller stängt 13-15 maj för tillfällig flyttning till Norrgårdsvägen 3 G. Vår nuvarande expedition ska saneras från mögel och fukt. Postadress, telefonnummer och mailadress kommer att vara oförändrade under de kanske två månader vi är på Norrgårdsvägen. Vi återkommer med besked om när återflytt sker.

Vi ses kanske redan på lördag den 9:e på torgmöte hoppas jag!!

Rosita Olsson-Palmberg

Sidan uppdaterades senast: 2009-05-05 09:20