Därför ska du gå med.

Gå med i SSU!

Om du är intresserad av vad som händer i samhället och förbannad över orättvisor – i Sverige och i världen – ska du gå med i SSU.

Vi finns i hela Sverige, från Kiruna i norr till Malmö i söder, och vi vill bli fler. När du går med i SSU får du möjlighet att lära dig mer om hur unga människor kan påverka sin vardag och det samhälle vi lever i. Du får möjlighet att utveckla dig själv genom att lära dig mer om politik och träffa unga människor från hela Sverige som brinner för samma saker som du.

Som medlem får du delta på SSU:s kurser, åka på sommarläger, sända webbradio, delta i internationella projekt eller vara med på våra sportaktiviteter och disco. I SSU förändrar vi världen och har riktigt kul samtidigt!

Det är superlätt att gå med i SSU.
Börja med att fylla i dina uppgifter i formuläret på denna sida (>>), så kommer vi att skicka hem ett startpaket och ett inbetalningskort till dig.

Först när du betalat medlemsavgiften är du medlem, som bevis får du hem ett medlemskort som ger dig tillgång till våra aktiviteter och Agera på ssu.se

Trygghet genom livet - Handlingsprogram för 2007-2010

SkaraRosen

Läs tidigare nummer av vårt lokala partiorgan