Bli supporter - stöd oss ekonomiskt.

Olof Palme har sagt att politik är att vilja! När människor upplever olika former av kriser i samhället så ska politiken vara samhällets problemlösare för att ge människor hopp i framtiden. Socialdemokratin har alltid strävat för att arbeta med att minska orättvisor i samhället. För att samhället ska lyckas och få framgång bygger vår framgång på ett rättvist samhälle.

Framgång – som i tillväxt, nya jobb och frihet för människor att forma sina egna liv – kräver rättvisa. Vi socialdemokrater lanserar nu fler sätt att stödja vår idé och du behövs!

Stöd från många vanliga människor

Vi har inte många rika vänner men däremot har vi många människor som tror på vår idé om att arbeta för ett rättvist samhälle där vi socialdemokrater fortsätter kampen att inga människor ska lämnas i ett utanförskap. Det är ett viktigt arbete som kräver långsiktiga resurser i olika former av stöd. Ett stöd är av ekonomisk karaktär så att vi får mer resurser att kontinuerligt möta och informera väljare. Där vi socialdemokrater ska berätta om våra idéer hur vi vill bygga Sverige modigt och starkt för framtiden. Vårt mål är att samla in tillräckligt med resurser för att kunna vinna över moderaterna.

Pengarna går till att möta och informera väljare

Du kan stödja oss ekonomiskt på olika sätt

1. Bli månadsgivare

Genom att bli månadsgivare via vårt Plusgiro: xxxxx-x bidrar du kontinuerligt till kampen för rättvisa på ett enkelt sätt. Allt du behöver göra är att  ange namn, adress och att pengarna ska gå till ”Valfonden".

Tack för ditt stöd!

2. Ge en spontan gåva

Sätt in ditt bidrag direkt via vårt Plusgiro: xxxx-x eller . Ange namn, adress och att pengarna ska gå till ”Valfonden".

Tack för ditt stöd!

Sidan uppdaterades senast: 2009-11-11 12:53