Schema vecka 15

En kort vecka... Tisdagen rivstartar dock med möte med revisorerna angående kommunens bokslut för 2011 och därefter kommunstyrelsens arbetsutskott. Lunchmöte med vår ombudsman och på eftermiddagen ägarsamråd angående Kulturparken. Årets museum!!!

Onsdagen är också fulltecknad. Börjar med Regionstyrelse, och om den hinner bli klar Brottsförebyggande rådet efter lunch. Därefter möte angående Arenastaden och HPC ( High performance center).

Torsdagen börjar tidigt med kaffeservering på stationen. Nu har man ju börjat med servering ombord även på Öresundstågen, men jag tror ändå att många kommer att uppskatta en kopp kaffe från oss även i fortsättningen! Dagen är därefter lugn, så jag räknar med att komma ifatt med diverse olika " projekt" samt förbereda kommande vecka, som är betydligt mer intensiv.

Har tagit ledigt på fredagen.

Lördagen ägnas åt heldag med styrelsen för socialdemokraterna i Växjö. Vi ska framför allt prata om hur vi ska omsätta vår ambitiösa verksamhetsplan i praktiken.

Sidan uppdaterades senast: 2012-04-17 13:49