Schema vecka 17

Ännu en intensiv vecka!

Måndagen inleds redan 7. 30 med kommunalrådsmöte. Bland annat ska vi ha ägarsamråd kring Värends Räddningstjänst och prata om praktikplatser. Dessutom ska vi under förmiddagen försöka reda ut hur vi ska göra med Östers och Lakers låneansökningar. Förutom detta ska vi också hinna med en presskonferens hos Svenskt Näringsliv angående de nya siffrorna på hur företagsklimatet ser ut i regionen. Intressant!

Måndagskvällen ägnas åt Teleborg direkt.

Tisdagen inleds med ett möte med Kommunal kring aktuella frågor, därefter KSAU. Senare på dagen möte med partiets skolkommission.

Onsdagen ska jag "kampanja" för partiet genom att fika på Palladium. Jobbigare kan man ju ha det... Tanken är att finnas på plats för att möta medborgare på ett spontant och inte så strukturerat sätt. Kan säkert funka!

På eftermiddagen har vi budgetmöte och diskuterar bland annat Skol- och barnomsorgsnämnden och Kulturnämnden.

Torsdagen kommer s- gruppen i ksau ha möte hela dagen.

Fredagen inleds med telefonmöte med Förhandlingsdelegationen ( på måndag löper de allra flesta avtalen ut...), sedan lunch med ombudsmannen och därefter några dagars ledighet på något ( men bara något...) sydligare breddgrader!

Sidan uppdaterades senast: 2012-04-25 07:56