Schema vecka 20

Förlåt bristen på schema förra veckan. Kan säga att det är mycket nu... Framför allt är det många interna möten i syfte att arbeta fram ett budgetförslag.

Måndagen den 14 maj lämnar jag Växjö tidigt för att åka till Oskarshamn. Där har vi möte med "Strukturfondpartnerskapet för Småland och Öarna hela dagen". Vi ska ägna oss åt utvärdering och uppföljning av några utvalda projekt. Viktigt för att kunna fatta ännu bättre beslut i framtiden!

Stannar kvar i landets östra del, eftersom s och v åker på budgetberedning till Borgholm tisdagen och onsdagen. Det är ett inte helt enkelt arbete, men vi har fått bra inspel från våra ledamöter i nämnderna, från våra kf- ledamöter mm. Synd bara, att den här budgeten aldrig kommer att bli verklighet. Men sånt är livet i opposition. Det vill säga tråkigt och ganska frustrerande när det gäller sånt här arbete.

Jag lämnar Borgholm något tidigare än resten av gänget eftersom jag har en vigsel i Korrö på eftermiddagen. Alltid en glädje att få vara med på.

Torsdagen är ledig, men på fredagen träffas vi och fortsätter budgetarbetet.

Helgen ägnas åt födelsedagsfirande ute på landet.

Sidan uppdaterades senast: 2012-05-15 10:30