Kampanjande

Vi socialdemokrater tycker om att träffa Halmstadborna. Vi är ute på arbetsplatser, företag, föreningar, skolor, gator, torg och många andra platser för att föra en dialog om vilket Halmstad och Sverige vi vill ha. Det är tillsammans vi skapar ett land med framtidstro där alla ska kunna leva ett bättre liv.

Nedan finner du bilder från en av vinterns dialogmöten med Halmstadborna. Vi var på Eurostop och inne i stan under julskyltningen. Material, i dialogform, delades ut och många samtal med Halmstadborna genomfördes.

Vi kommer fortsätta vårt utåtriktade arbete och använda många olika verktyg för att uppnå den bästa tänkbara politikutvecklingen ihop med Halmstadborna. Dörrknackning med dialogprogram, utåtriktat på gator och torg, flygbladsutdelningar och lokala stormöten runt om i vår kommun för att nämna några av våra olika arbetsmetoder..

Detta självfallet tillsammans med våra engagerade S-föreningar runt om i vår kommun.

Vi syns!

Sebastian Stenholm möter väljareKommunrådet Aida Hadzialic kampanjar på julskyltningenEn del av söndagens kampanjgäng

Sidan uppdaterades senast: 2013-02-24 21:59