Fira Pride med S i Halmstad den 1:e oktober

Pride kommer till Halmstad och självklart är Socialdemokraterna med i den stora festen!

Lördagen den 1 oktober är det dags för Pride i Halmstads City och en av höjdpunkterna är ju givetvis paraden, en härlig, rolig och färgsprakande folkfest! Att gå med i paraden är inte bara roligt, det är även ett utmärkt sätt att visa sitt stöd för utsatta personer och allas självklara rätt att vara den man är.

Samling till paraden sker i Kastanjeallén (Vid Internationella Engelska Skolan), paraden avgår 15.30. Vi har en del material på plats men se till att använda din S-jacka eller annat profilmaterial som ni har tillgång till.

Vi har skickat en önskan om att vi ska få gå tillsammans med de andra organisationerna i arbetarrörelsen så vi hoppas på en stor röd färgklick i tåget! Socialdemokraterna kommer också att finnas närvarande på utställningen tillsammans med IF Metall och Kommunal vid deras tält. Har du en önskan om att medverka i den kampanjen så ta kontakt med Vice ordförande Bertil Andersson (kontaktuppgifter finns under Vårt Parti).

Sidan uppdaterades senast: 2016-09-28 13:46