Vi satsar på Ungdomens hus!

Socialdemokraterna i Salem satsar på ungdomarna i Salem och har skänkt ett TV-spel, en X-box till Ungdomens Hus i Salem. X-boxen är placerat på Rönninge Ungdomscafé i Rönninge gymnasium.

Socialdemokraterna i Salems medlemmar är bäst i landet på att organiseras sig via nätet och tack vare dessa har idag vi möjlighet att skänka ett TV-spel, en X-box, till ungdomarna i kommunen berättar Arne Närström, oppositionsråd (s).

I neddragningens tidevarv är det viktigt att vi alla hjälps åt för att ordna en meningsfull fritidsverksamhet säger Ulrika Stockhaus, gruppledare i Kultur och Fritidsnämnden (s).

Ulrica Bodén, chef för fritidsgårdarna i Salem och Rönninge, var väldigt förtjust och glad över att få ta emot denna gåva för kommunens unga från Socialdemokraterna i Salem. Vi har ett gått samarbete med fritidsgårdarna och fritidsfältarna i kommunen och detta samarbete vill vi stärka och genom att skänka den här X-boxen har vi tagit ytterligare ett steg i samarbetet och när vi tar över efter nästa val kommer satsningarna på barn och ungdomarna i Salem att fortsätta avslutar Ulrika Stockhaus.

Sidan uppdaterades senast: 2009-12-18 10:23