Glödfonden

Socialdemokrater för tro och solidaritet arbetar kontinuerligt med att utveckla och förstärka verksamheten. Vi söker nya vägar och nya former. Ju fler vi blir, desto starkare blir vår röst. Att utveckla verksamheten och värva nya medlemmar kräver inte minst mängder av ideellt arbete från medlemmar. Men det krävs också pengar för att kunna göra det vi vill. Därför finns Glödfonden. Ett bidrag till Glödfonden ger oss större möjligheter att kämpa för rättvisa och solidaritet i politiken.

Månadsgivare -  ett kontinuerligt stöd

Som månadsgivare kan du själv välja hur mycket du kan tänka dig att bidra med per månad. Genom att bidra via autogiro gör du en aktiv och kontinuerlig insats. Just regelbundna gåvor kommer att ha betydelse för vår möjlighet att vara uthålliga i arbetet. Kontakta förbundsexpeditionen, eller använd den talong som du hittar genom att klicka här, om du väljer att bli månadsgivare. Självklart kan du när som helst kan avbryta ditt  månadsgivande.

Engångsbidrag

Vill du betala ett engångsbidrag till Glödfonden, exempelvis genom en insamling vid ett möte, använd Pg 756 23-9 (Socialdemokrater för tro och solidaritet). Ange Glödfonden i meddelandefältet.

Sidan uppdaterades senast: 2016-05-19 18:00