Förbundsårsmöte 2013

Förbundsårsmötet 2013 öppnar kl 10.15 den 15 juni, och avslutas ca kl 15.00 den 16 juni. Platsen för förbundsårsmötet är Kista Träff, (Kista Folkhögskola), Kista, Stockholm.

Här hittar du handlingar för förbundsårsmötet, med bl.a. verksamhetsberättelse, motioner, propositioner samt riktlinjer för politik och verksamhet, samt annan information om förbundsårsmötet.

Förbundsfest 2012Under förbundsårsmötets första dag kommer vi att – precis som tidigare – genomföra seminariediskussioner/påverkanstorg om de olika områdena som ska diskuteras. Därigenom får du och förbundsstyrelsen möjlighet att diskutera frågeställningar och förslag i förväg, vilket förhoppningsvis både stärker debatten och ger större möjligheter till kloka och väl avvägda beslut av förbundsårsmötet.

Ombudsavgiften, som är 1 800 kronor, kommer att faktureras respektive distrikt. Medlemmar som vill delta under förbundsårsmötet ska, för att få yttranderätt, anmäla detta före årsmötets öppnande till förbundsexpeditionen.  Medlemmar som deltar utan att vara ombud och vill ha tryckta handlingar samt mat betalar 300 kronor före årsmötets öppnande.

Mer information, liksom handlingar i tryckt form, kommer att sändas till anmälda ombud.

Förbundsfest på lördag kväll inkluderas i ombudsavgiften. För icke ombud är priset för att delta på förbundsfesten 250 kronor, och då inkluderas mat, dricka (alkoholfri) och underhållning. Anmälan till förbundsfesten görs till kansliet på telefon 08-545 553 30 eller e-post tro(a)trosolidaritet.se.

Sidan uppdaterades senast: 2013-05-07 14:36