Boende

Nedan finns två olika alternativ på hotell där förbundet har gjort gruppbokningar (alltså preliminärbokat), Scandic Uplandia och Best Western Hotel Svava. Ni ringer själva till hotellen (uppge bokningsnummer) och bokar era rum och betalar själva när ni checkar-ut. Hotellkvittot får ni sedan lämna in till era distriktskassörer, för er som väljer att bo i enkelrum så får ni betala mellanskillnaden av vad dubbelrummet kostar per person.

Alternativ 1. Scandic Uplandia, Dragarbrunnsgatan 32, Uppsala Tfn: 018-495 26 00 Bokningsnummer/referens: SVE170610 40 st rum (kan även användas som dubbel) inkl. frukostbuffé, pris/rum/natt. Används rummet som "enkelrum": 1000kr/rum/natt Dubbel: 1100kr inkl. frukostbuffé /rum/natt (550kr per person)

Alternativ 2. Best Western Hotel Svava, Bangårdsgatan 24 Tfn: 018-13 00 30 Bokningsnummer/referens: 47671 40 enkelrum á 695kr rum/natt inkl. frukostbuffé 20 dubbelrum á 1050kr rum/natt inkl. frukostbuffé (525kr per person)

Ansvarig på förbundsexpeditionen, Ann-Maud Anderzon, 08-545 55 333, ann-maud@broderskap.se

Sidan uppdaterades senast: 2011-04-04 17:01