Socialdemokraterna söker ny medarbetare

Socialdemokraterna i Dalarna behöver fler kompetenta medarbetare.

Vill du ha ett arbete som är inspirerande, utvecklande och utmanande? Då kanske det är dig vi letar efter.

Vi söker en driven och engagerad politisk sekreterare/ombudsman att kan komplettera vårt gäng. Som politisk sekreterare/ombudsman kommer du att arbeta tätt tillsammans med våra landstingsråd, (S)-landstingsgruppen och Socialdemokraterna i Dalarnas partidistrikt.

Vi söker dig som vill utveckla vår kommunikation gentemot media, medborgare och andra organisationer. Din uppgift blir bland annat arbeta långsiktigt med strategiska politiska analyser och att formulera budskap och att utifrån aktuella händelser stötta våra företrädare i deras kommunikation. Du förväntas också medverka i den interna beredningen av ärenden och hålla kontakt med tjänstemän och övriga partier. I såväl det löpande arbetet som i kommande valrörelser kommer du vara del den gemensamma valorganisationen inom partidistriktet.

Vill du veta mer titta under rubriken Lediga jobb. Välkommen in med din ansökan senast den 21 december 2016.

Sidan uppdaterades senast: 2016-12-02 12:09