Din insats är avgörande

Sverige kan vara möjligheternas land för alla. Demokratiska samtal kommer att avgöra vilket Sverige vi får. I det samtalet vill vi engagera så många som möjligt. Här har vi samlat stöd och tips på saker du kan göra både på nätet och där du bor.

Ring, dela ut material på din arbetsplats, ändra din Facebook-status eller knacka dörr. Det finns många sätt att föra samtal på. Stora som små, alla är de viktiga! Du behöver inte vara medlem eller politisk expert för att vara med. Det viktiga är att du i samtalet utgår från ditt eget liv och skapar din personliga berättelse om hur vi tillsammans kan vända utvecklingen och bygga möjligheternas land.

Aktiviteterna är grupperade i olika storlekar utifrån den tid de tar. De sträcker sig från ett par sekunder till en hel kväll. Se dem som en inspirerande lista där du själv väljer vad du vill göra.

Hur mycket tid kan du bidra med? Klicka på respektive tidsspann så kommer du till tipsen på aktiviteter.

Ska du knacka dörr, ringa eller ha ett litet möte hemma? Klicka på länkarna så får du mer information om hur det går till att knacka dörr, ringa väljare eller tips när du planerar att ha ett "hemma hos möte".

Ladda ner hela kampanjhandboken som PDF.

Sidan uppdaterades senast: 2010-04-14 19:54