Medlems- och föreningsförmåner

Välkommen till ABF Stockholms arrangemang

Föreläsningar, debatter, studiecirklar och kulturarrangemang - kom till ABF Stockholm och delta! Som medlem får du gratis inträde till samtliga ABF:s föreläsningar och seminarier.

Klicka här för aktuella händelser på ABF Stockholm.

Konferens- utbildning till sjöss med Viking Line

Socialdemokraterna har sedan ett antal år tillbaka ett rikstäckande konferensavtal med Viking Line som ger Socialdemokraterna 20% rabatt på alla konferenser med övernattning.

Dagturerna som passar för er som bor i Stockholm och Stockholms Län men inte vill vara borta över natten
Stockholm-Mariehamn är en dagstur 11- timmar t/r med avresa 07.45 på morgonen då ni startar med en härlig skärgårdsfrukost ombord där en 5-timmars konferens med buffé måltid kostar från 495 kr/person, hemma är ni i Stockholm igen samma dag 18.55  (självklart kan ni lägga till mera konferenstid vid behov.)

Dygnskonferensen sker med m/s Viking Cinderella.
Stockholm-Mariehamn är en dygnsresa på 22 timmar t/r där ni åker från Stockholm 18.00 för att sedan komma tillbaka dagen därpå 15.30En konferens med 4 timmars konferens en buffémiddag, frukost och buffélunch kostar från  716 kr/person.

Viking_Line_erbjudande_2016

Fonus och Familjens jurist

Som medlem i Socialdemokraterna i Stockholm har du tillgång till medlemsförmåner i Fonus och Familjens jurist. Läs mer: Fonus_medlemsförmån 2016

• dela på facebook