Julhälsning 2015

Nu stundar julledighet och 2015 är snart till ända, ett år där vi vänt arbetsllöshetskurvan och där en socialdemokratisk politik äntligen börjar göra skillnad i människors vardag. Sverige och Europa har dock svåra frågar att ta sig an. Flyktingkrisen fortsätter och i en tid av ökad intolerans och främlingsfientlighet behöver vi hålla ihop. Det är nu socialdemokratisk politik är som viktigast och mest behövlig. Låt år 2016 vara det år vi vänder samhällsutvecklingen och visar på politisk förändringskraft och framtidstro. Både i rikspolitiken, kommunpolitiken och i en förlusttyngt borgerligt styrt landsting. För det är enbart en framtidsinriktad politik som kan trycka tillbaka mörka krafter.

Nu ser vi fram emot en skön och välbehövlig ledighet under kommande helger. Tack för ert engagemang. Nu laddar vi om. Vi från partidistriktet önskar er alla

EN RIKTIGT GOD JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR!

Ulric Andersson
Distriktsordförande

PS. i jul stänger vi expeditionen för att ge vår personal välbehövlig julledighet. Expeditionen har julstängt från och med 21 december och öppnar återigen den 7 januari. DS.

Sidan uppdaterades senast: 2014-12-23 22:47