Vi söker politisk sekretare

Socialdemokraterna i Örebro län söker politisk sekreterare med placering på landstinget.Vi söker nu en person som delar socialdemokratins värderingar. Tjänsten innebär att vara ett politiskt och kommunikativt stöd till Socialdemokraterna i landstinget men huvudinriktning på våra främsta företrädare.
Du ska vara spindeln i nätet och har uppgiften att hålla samman landstingsledningens arbete. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och har lätt att motivera och engagera människor i din omgivning. Du har erfarenhet av utåtriktat arbete och har lätt att skapa förtroendefulla relationer med människor i alla åldersgrupper. Vi ser gärna att du har eftergymnasial utbildning.

Tillträdde till tjänsten är 1 januari 2011 eller snarast. Ansökan med meritförteckning skall vara Socialdemokraterna i Örebro län tillhanda senast den 20 december. Märk ansökan med "ansökan politisk sekretare".
För information om tjänsten eller anställningsförfarande hänvisas till: Marie-Louise Forsberg-Fransson 070-515 74 09 eller Andreas Svahn 070-353 71 03.

Socialdemokraterna i Örebro län
Stortorget 19 B
Ansökan via e-post skickas till: andreas.svahn@socialdemokraterna.se

Sidan uppdaterades senast: 2010-12-06 19:53