Ny medlem? Se hit!

Varmt välkommen på en välkomsthelg 14-16 augusti för dig som är ny medlem i s-kvinnor!

Vi startar upp med en ”kick-off” , den 14 augusti, ute på Brännö tillsammans med andra S-kvinnor och äter gott, pratar politik samt lyssnar på kommunstyrelsens ordförande Anneli Hulthén som bland annat kommer att prata om Göteborgs stads budget ur ett jämställdhetsperspektiv. Båten går från Saltholmen kl 16,30 till Brännö Rödsten.

Den 15 och 16 augusti kommer vi att bilda oss i S-kvinnors historia, nutid och framtid. Diskutera och formulera vad vi vill men framförallt; vad vill just Du med ditt medlemskap?

Anmälan skall ske senast fredagen den 7 augusti till: skvinnagbg@gmail.com. Meddela även eventuell specialkost och allergier.

Mat och fika under helgen står vi för. Önskar man alkoholhaltig dryck exempelvis under fredagen, medtages denna själv.

Frågor? Tveka inte att höra av dig till Ann-Marie Linnarsson-Palm som är studieledare i distriktet på mail: annmarie.palm78@gmail.com alternativt mobil: 0730382647.

Med varma hälsningar

S-kvinnodistriktet i Göteborg