Bli medlem

Nu börjar vändningen för Sverige! Med gemensamma krafter kan vi bygga ett Sverige att vara stolta över. Ytterligare nedskärningar och kortsiktiga skattesänkningar är inte lösningen. Istället ska vi satsa på det som bygger Sverige – investeringar i fler jobb och framtidstro.

För Socialdemokraterna är jobben nyckeln till gemenskap, försörjning och framtidstro för oss alla. Därför är kampen för full sysselsättning vår främsta uppgift. Delar du våra värderingar? Bli medlem i Socialdemokraterna redan idag. Det är fritt att gå ur när som helst, så varför inte prova ett år?

Fyll i formuläret eller SMS:a SAP (mellanslag) medlem (mellanslag) tiosiffrigt personnummer till 72456.

Personliga uppgifter (obligatoriska)

Om du inte har en e-postadress, vänd dig till ditt partidistrikt för att bli medlem.

Ytterligare uppgifter

Här har du möjlighet att komplettera med ytterligare kontaktuppgifter vi kan nå dig på.

Betalningsinformation
Jag betalar min första årsavgift (240 kr) via:

Betala med autogiro

Det ska vara lätt att vara medlem. Genom att anmäla dig till autogirotjänst betalas din medlemsavgift automatiskt på förfallodagen. Din medlemsavgift dras automatiskt och du slipper göra inbetalningar. Detta garanterar också att du inte kommer bort som medlem på grund av en obetald medlemsavgift. Anmäl dig via din Internetbank. Om du inte har Internetbank kan du ladda ner en autogiroblankett och skicka in den till Socialdemokraterna, Autogiro, 10560 Stockholm .

Vykortsbild
Skicka ett vykort och uppmana din kompis att bli medlem!