Socialdemokraterna presenterar valkampanj - Socialdemokraterna

Socialdemokraterna presenterar valkampanj

Idag presenterade Socialdemokraterna den valkampanj som ska löpa fram till valdagen. Bland annat presenterades våra valaffischer med de fyra vallokomotiven samt en reklamfilm där Stefan Löfven berättar vilket Sverige han vill ha och hur han vill bygga ett starkare samhälle och ett tryggare Sverige.

Bild för -

Ett starkare samhälle. Ett tryggare Sverige.

Socialdemokraterna går till val på att bygga ett starkare samhälle  med mer resurser till skolan och vården, höjda pensioner och en kompromisslös kamp mot brotten och dess orsaker. Så skapar vi ett tryggare Sverige för alla.

För oss är det långt mycket viktigare än skattesänkningar för de som redan har mest.

Socialdemokraternas valkampanj 2018

– Kampanjen handlar om att visa vad vi vill med Sverige. Vi vill berätta för väljarna om vår vision: ett starkt samhälle som står upp för dig när du behöver det och där vi tillsammans tar ansvar för vårt land. Motsatsen till det starka samhället är ett svagare, och därigenom otryggare, samhälle, där splittring och osäkerhet råder, säger Socialdemokraternas kommunikationschef Helena Salomonsson.

Här kan du se vår nya valfilm och våra valaffischer som kommer att synas i hela landet fram till valdagen den 9 september.

Se vår nya valfilm och våra valaffischer

Bild för -
Maila det här citatet Måste vara en giltig e-postadress.