Möta medborgare/väljare på Arena -S

När
Om eventet
Kom och stå ute på Arena-S tillsammans med partikamrater.
Vi ses mellan kl 12.00 och 13.00
Allt finns på expen, det är bara att dyka upp.
Vi ses
Torgmöten/marknadPå plats

Kom och stå ute på Arena-S tillsammans med partikamrater.
Vi ses mellan kl 12.00 och 13.00
Allt finns på expen, det är bara att dyka upp.
Vi ses