Nationaldagsfirande/LO's familjedag EFTERMIDDAG

När
Om eventet
OBS! För kampanjare: denna anmälan avser eftermiddagspass 13.30-16.
Den 6 juni är vi på plats i Folkparken under Norrköpings nationaldagsfirande tillsammans med kommunen, föreningslivet och samtliga partier. Vi kommer att finnas på plats med bord tillsammans med information, giveaways och godis.🌹
Samtidigt arrangerar LO familjedag kl.11-14 i parken med aktiviteter för både stora och små. Tillsammans med Unga Örnar kommer det finnas ansiktsmålning, fiskedamm och holkbyggarverkstad. Ett perfekt tillfälle för familjer att stanna till, träffa människor och njuta av en dag i Folkparken.
Under dagen pågår scenprogram, musik och aktiviteter mellan 11.00 och 16.00, bland annat tal, körsång och ceremoni för nya svenska medborgare. Givetvis sjunger vi också nationalsången tillsammans, med Lotta Källström.
Kom gärna förbi och säg hej om du är i området. Hoppas vi ses i Folkparken 🌳🌹