Sno stilen av Magdalena Andersson!

Nu finns t-shirten, knapparna och tygväskan som är perfekta för att knacka dörr i. Idag släpps dessutom en exklusiv sko, i begränsad upplaga – inspirerade av de skor som Magdalena Andersson bär i Socialdemokraternas valfilm – i kampanjbutiken.

placeholder

Det har aldrig varit lättare att vara snyggt klädd i en valrörelse. Vår kampanjbutik är nu fylld till bredden med plagg och andra profilprodukter särskilt framtagna för valet 2022.

Förutom de mer traditionella kampanjtillbehören som t-shirts, knappar och tygväskor, finns även inslag som är helt nya för årets valrörelse. Eller vad sägs om en scarf som kan användas av både människa som husdjur? En barnbody med texten ”Rösta för min framtid” på bröstet. Och inte minst, en begränsad upplaga skor inspirerade av de röda skor som Magdalena Andersson bär när hon knackar dörr i Socialdemokraternas valfilm. Med sosserosen i hälen.

Skorna finns nu att köpa i vår kampanjbutik, kostar 999 kronor är gjorda i läder och är tillverkade i Italien. Först till kvarn gäller - för det finns bara 60 par! Storlekarna varierar mellan 36-44.

Nu vinner vi valet!

Kampanjbutiken hittar du här