Ge en gåva

Att ge en gåva till vår kyrkovalskampanj är lika viktigt som att aktivt engagera sig för att få fler att gå till vallokalen på kyrkovalsdagen.

Det kostar pengar att driva en riktigt framgångsrik valrörelse som håller de högernationalistiska krafterna utanför svenska kyrkan. Flygblad måste tryckas, brev skickas, Affischer köpas och kaffet måste kokas. Tillsammans blir det en del pengar. Har du möjlighet att skänka några kronor till vår kyrkovalsrörelse?

SWISH - det enklaste sättet att ge en gåva!

Scanna QR-koden med din Swish-app så får du automatiskt upp swish med rätt inställningar i telefonen!

När du öppnar swish så har du på första sidan en knapp under Swisha där det står "skanna QR".

Eller swisha manuellt till Kampfonden: 123 617 79 76
glöm inte att skriva "kyrkovalet" i meddelande om du vill att pengarna ska gå till just Kyrkovalet.

ge en gåva

Bli månadsgivare

Genom att stödja oss via autogiro gör du en aktiv insats på ett enkelt sätt. Klicka på länken för att komma till det elektroniska formuläret.

Om du inte vill använda BankID för att direktsignera ditt månadsgivande

skriv ut en blankett för autogiro. Fyll i och skicka in till oss. Portot står vi för!

Bidrag via Bankgiro

Ge ett bidrag genom överföring till vårt Bankgirokonto 461-7791. Märk betalningen med namn och telefonnummer.

Om ditt bidrag är en hyllnings- eller minnesgåva: skicka ett mejl till gavor@socialdemokraterna.se med information om gåvans art samt vem den avser och vart hyllnings-/minnesblad skall skickas.