Gå till innehåll

Markera en text för att lyssna och översätta vid avsnittet eller klicka direkt på lyssna.

Hur använder jag verktyget?

Lyssna

Klicka på "Lyssna" för att läsa upp sidans innehåll. Du kan även markera ett avsnitt för att få det uppläst.

Översätt

Översätt text och få den uppläst på ett annat språk. Markera texten och välj ”Översättning” vid avsnittet.

Hjälpmedel

Genom att aktivera vårt inbyggda hjälpmedel kan du:

• Lyssna på hela sidor eller markera avsnitt
  • Översätt valda delar till olika språk

NYHET

Socialdemokraterna under Almedalsveckan 2018

Precis som förra året åker partiordförande Stefan Löfven på turné i landet under Almedalsveckan. Syftet är att prata politik med människor där de bor och arbetar, och för att lyssna på hur politiken berör dem i vardagen. Under resan besöks Jämtland, Dalarna, Skaraborg och Kalmar län, för att slutligen avrundas på Gotland med tal i Almedalen.

Ekonomiskt seminarium den 4 juli

Temat för Socialdemokraternas ekonomiska seminarium under Almedalsveckan är klyftor och kriminalitet, och hur det hänger ihop. Kriminologiprofessor Jerzy Sarnecki är finansminister Magdalena Anderssons gäst.

Tid: onsdag den 4 juli, kl 13:15-14:45
Plats: Aulan, S:t Hansskolan, S:t Hansgatan 32, Visby

Deltagare: Magdalena Andersson, finansminister och Jerzy Sarnecki, professor i kriminologi. Moderator: Katrine Marçal, författare och journalist.

OBS! Antalet platser är begränsat.

Tal av Stefan Löfven den 5 juli

Torsdagen den 5 juli avrundar partiordförande Stefan Löfven sin turné i landet med att hålla tal i Almedalen under Socialdemokraternas dag. Talet börjar kl 19:00 och kan ses direkt på SVT2 eller SVT Play.

Uppdaterades senast: