Lättläst - Socialdemokraterna

Lättläst

Vi socialdemokrater tror på samarbete och solidaritet. Vi vill ha ett samhälle där vi ställer krav på varandra, där vi hjälps åt och där alla får bra möjligheter i livet.

Stefan Löfven

Här kan du läsa mer om Socialdemokraternas partiordförande Stefan Löfven. 

Kontakta oss!

Skicka e-post

Du kan kontakta Socialdemokraterna via e-post:
info@socialdemokraterna.se

Ring oss
Du kan ringa oss på telefon: 08-700 26 00. Då kommer du till en växel. 
Säg ditt ärende så blir du kopplad till rätt person. 

Ställ din fråga
Du kan också ställa en fråga till Socialdemokraterna här på hemsidan.
Klicka på länken och fyll i din fråga.

Du måste klicka i rutan Godkänn längst ner innan du kan skicka frågan.
Då godkänner du att Socialdemokraterna sparar ditt namn, din e-postadress och ditt postnummer. Det är för att vi ska kunna svara på din fråga.

Länk: Ställ en fråga

Dela
Maila det här citatet Måste vara en giltig e-postadress.

Socialdemokraterna.se använder sig av cookies. Genom att fortsätta använda webbplatsen godkänner du detta.